Ние държим да ти осигурим максимална бързина и комфорт за свързване с нас. Навременните и адекватни отговори са част от политиката по отношение на клиентите на Бяла Карта. Ето защо сме предвидили множество опции да установиш контакт.

На първо място разработихме платформа, в която всеки наш клиент има свой индивидуален потребителски профил. Твоят профил в Бяла Карта ще ти позволи да следиш движенията по кредитната ти карта, игрите и промоциите на Бяла Карта, както и индивидуалните ни предложения към теб! Можеш да променяш параметрите на изготвяните от теб справки, да проверяваш всички трансакции по своята Бяла Карта и изобщо - да имаш пълната картина във връзка с употребата на твоята кредитна карта без такси.

Ако информацията, която е налична в профила ти и на сайта ни не е достатъчна, ти предлагаме още възможности за свързване с нас. Можеш например да ни изпратиш своето запитване като съобщение. Това се случва от подменю Съобщения на меню Моя профил в платформата за клиенти. Колегите от нашия център за обслужване на клиенти ще отговорят възможно най-бързо.

В работно време можеш да отвориш чат линия с екипа на Бяла Карта от твоя индивидуален профил. Кликни на иконата от лентата за бързи връзки в горната дясна част на прозореца. В отворилия се диалогов прозорец за потвърждение потвърди, че искаш да отвориш чат сесия. Кликни на бутона ДА и чатът ще се стартира. За твое улеснение, след приключване на чата с наш сътрудник, ще получиш копие от целия разговор на своя email адрес.

Чат каналът на Бяла Карта е на разположение за теб от понеделник до петък от 9:00 до 18:30!

За извънработно време или когато предпочиташ по-бърз и пряк контакт, сме осигурили денонощна телефонна линия: 0700 20 140. Обаждането ще се проведе на цена, съобразно тарифния ти план. На посочения телефон можеш да се свържеш със сътрудници на Бяла Карта 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата!